mandag 23. november 2015

DIY: Lightbox

Lightboxer er veldig populært for tida, eg ser dei overalt i bilder av interiør. 
Det er typisk meg og kjenne på at: Sånn må eg ha! Men eg pleier også å tenke: 
Kan eg lage ein slik sjølv? Og ja, det kunne eg! :)
Sidan eg jobber blant anna med nettbutikken bilderammer.no var det
 ganske naturleg at ideen om å lage lightbox av nokre av våre fine 
rammer såg dagens lys ;)
Til lightboxen trengte eg rammer som er ganske djupe. 
Derfor valde eg 2 stk av ramma Janne Galleri. Eg laga ein tekst i word og skreiv ut på vanleg kopipapir. Dette la eg ned mot glaset i ramma og festa det med klipsa. 
Bakstykket fjerna eg. På den andre ramma, baksida på lightboxen 
sette eg inn eit svart ark. Så fyllte eg rommet med ei lyslenke med 
LED og lot ledningen henge ut. 

Til slutt festa eg rammene saman med dobbelsidig teip. Dette er for å ha 
muligheten til å skifte ut teksten seinare. Dette vart ein kjempenkel
 og ikkje minst dekorativ gjer-det-sjølv ;) Det er kosleg med
 litt ekstra lys no i mørketida!

Ha ein nydeleg dag!

Klem frå Bjørg :-)

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails