onsdag 5. januar 2011

Nytt På SoveRommet :)

Jula er på veg ut av Fjordhuset. 
Veldig sakte, men også veldig sikkert ;) 
Så lenge er hvertfall soverommet vårt klart.


Senga har fått nytt sengetøy i flanell, som vi var så heldige å få i julegåve. 
Det er varmt, mjukt og herleg å sove i.


Det quilta teppet og putene kjøpte eg på Coop Extra i sommar. 
No tjener det som sengeteppe og ekstra puter i senga vår.
Eg synast kombinasjonen blått og brunt 
gjer ei lun stemning.


Vekkerklokka mi frå Green Gate liker eg så godt! 
Men å ha batteri i den klarer eg ikkje. For tikkinga gjer at eg ikkje får sove!
Lesestoff på sengekanten må ein ha, og det gjer ingenting
 om det er blad frå 2009 ;)


Skiltet "Motherhood is not for Sissies
fekk eg til bursdagen min ifjor. Og det synast eg er
 veldig aktuelt no for tida ;) 


I går hadde Ariel sin første dag i barnehagen. 
Pappaen var med, og dei var der eitpar timar. Og det gjekk heldigvis fint det :) 
Når dei kom heim fekk ho feber, stakkar liten. Så det har vore ei 
uroleg natt for små og store.


Tusen takk for alle lykke til kommentarer eg fekk ang barnehage start! 
De er så snille alle saman! :)


Ha ein strålande onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Karen sa...

Så lyst og trivelig på soverommet :) Likte bildet av babyhånden og fingeren... Har prøvd å få til noen slike bilder vi også...

*klem*

Kristin sa...

Lunt og lekkert...
Lyseblått og brunt er så fint sammen, det syns jeg også!

Hvordan har det gått med lille snuppis i barnehagen!?!? Klemmer

Ruter & Hjerter sa...

Du har et skjønt soverom. Liker godt pasteller så dette er knall:)

Heimekjær sa...

å for et nydelig soverom;) vi har fortsatt litt oppussing igjen som gjenstår...:) men skal nok få det ferdig innen snøen er vekk;)

ha en fin kveld.

klemmer LInda

Caroline sa...

Så fint dere har det på soverommet deres,lyst og luftig;)Jeg har noen planer for vårt soverom også,blandt annet nye gardiner og ei ny hylle...Ariel har blitt stor jente nå som hun har begynt i barnehagen;)Gøy å se hvordan barna tiltrekkes hverandre,de er jo som regel supersosiale i den alderen:)Håper hun blir fort kvitt feberen,ønsker dere videre lykke til med tilvenningen;)Klem Caroline

gult hus i svingen sa...

nydelig soverom dere har:) Og at motherhood not is for sissis, det skal være sikkert og visst;) Vi har 3:)
Ariel fikk feber etter 1 dag, ikke bra:) Håper hun blir fort frisk igjen:) God bedring:)
Klem fra Trine:)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Koselig på soverommet deres!
Jeg ønsker meg også det skiltet :) Synes det passer ganske bra, hihi!
Håper det går bedre med Ariel sin feber.

Klem Anita

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Herlig soverom :)
Kjedelig når barna er sjuke :( Her er det en som driver i falsk krupp om dagen...

God bedring til snuppa!

Klem Anette :)

ELLEMELL sa...

dere har det så koselig på soverommet:)

håper Ariel er bdre idag:)
klem ellemell

Jannes lille sted sa...

Hei☺
Så fine bilder!
Flanell er et must på denne tiden av året! Uten det så overlever jeg ikke tror jeg.

Håper barnehagestarten gikk fint!
Hos oss gikk det over all forventning. Føler meg en smule i veien der jeg skal tasse rundt i barnehage på visitt, men i morgen kan han kanskje være litt lengre alene. Blir spennende det også. Ordentlig overgang, men herlig på sin måte!!

Ha en fin kveld
Klem Janne Merethe

Caroline sa...

Heisann hopp...Putetrekkene er kjøpt på princess ja,40% på alle varer der denne uka,salg liker vi;)Kaninen kjøpte jeg faktisk på living,hadde håpet at de hadde jentekaniner og,men fant bare guttekaniner,hehe:)Jentene mine drasser rundt på den dagen lang,og soveplassen hans er i eldstejentas seng,der har han sovet siden han kom i hus:)Ha en flottings kveld videre:)Klem Caroline

Grønnsakshagen sa...

Så vakkert soverom dere har:-) (grøsser med tanken på vårt u-oppussede hehe)
God bedring til veslesnupp!
klem

Martilie sa...

Lekkert lekkert!!

Tenker dere får sove godt der.

God bedring til Ariel!

Klem fra Tove

Jennys fire vegger sa...

Et herlig soverom dere har, der hadde jeg sovet godt! Masse fine detaljer, og den skiltteksten er det nok mange som nikker bekreftende til ja. :o)

Soverommet vårt ser ikke ut og er det verste roterommet i hele huset, inntil vi får bedre lagringsmuligheter og flere skaper... Sukk...

Så synd at hun fikk feber etter første dagen da... Men fint at det gikk bra der ellers da. :o)

Ha en fin dag videre.
Klem Jenny

Anne sa...

du hadde jammen en vakker blogg! følger deg gjerne videre:)
klem anne

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Hei kjære Bjørg ! ♥

Så lekkert soverom dere har, mange herlige detaljer. ♥ Og vekkerklokka di syntes jeg var veldig fin også, hihi... :)

Så fint at første turen i barnehagen gikk fint, men veldig leit at Ariel har blitt syk da. :( God bedring til søte gullet deres. ♥

Stor klem fra Anette

fryd&forandring sa...

Der så det ut som et godt sted å legge seg for natten, en pent og delikat oppredd seng gir jo luksusfølelse i hverdagen!!
God bedring til tuppa og lykke til videre med barnehagestarten!
Klem

Bondekona sa...

Så deilig sengtøy!
Du er så god til å gjøre kupp i uventede butikker-"dette fantastiske sengeteppet kjøpte jeg for en slikk og ingenting på dagligvarebutikken i fjor"..
:)

Kaspara sa...

Hei Bjørg
Så delikat soverom og deilig med alt lyset som siver inn.
Noen ganger kan matvarekjeder ha fine tekstiler, selv har jeg kjøpt fine sengetepper på matbutikk i Danmark.
Ha en fin dag!
Hlsen Kaspara

Smått og Stort sa...

Det soverommet ditt er bare superdelikat! Skulle gjerne hatt det sånn ja.... Du er kjempeflink Bjørg- stå på! Sengeteppet - wow det likte jeg veldig godt!
klem fra Sissel

Related Posts with Thumbnails